First Price:

Det er First Price.

Samarbeidspartnere

Regi: Even Hafnor

Produsent: Mette Waberg

Produksjonsselskap: Pravda

Med et lite spark til matsnobberiet lagde vi First Price’ første merkevarebyggende kampanje med kanskje tidenes enkleste budskap.

 

 
 
 
 

Enten det er han irriterende, veslevoksne ungen i barnebursdagen, svigermor med høye krav til søndagsmiddagen din eller date’en som «har vært mye ute og reist og har opparbeidet seg et kulinarisk repertoar, foråsidesånn», så finnes det mange matsnobber der ute som aldri hadde lagt et produkt fra First Price i handlevognen, og de skal vi heller ikke overbevise.

 

Med denne kampanjen spiller vi på lag med trofaste First Price-kunder som liker at produktene er ærlige, og som er lei av at folk snakker ned produktene.

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kampanjen har kanskje tidenes enkleste budskap: Det er First Price. Punktum. De trenger ikke si mer. Med dette budskapet kommuniserer de tydelig uten å jåle seg til med adjektiver og annen staffasje.

 

First Price heier på de som har skjønt at de er billigst, og at produktene funker. First Price legger ikke til noe, eller gjemmer seg bak noe. De påstår ingenting, bare konstaterer et faktum. Med denne kampanjen er de fulle av selvtillit, kombinert med glimt i øyet, noe som kler dem godt.