Aftenposten:

‘De skråsikre’

Samarbeidspartner:
Tangrystan


År:
2022

Kampen mot skråsikkerhet fortsetter

Samfunnet blir stadig mer polarisert, og skråsikkerheten øker. Aftenpostens rolle er å gi innsikt, slik at kunnskapsnivået øker. Det er jo slik at jo mer kunnskap du har om et tema, desto vanskeligere er det å være skråsikker.

I 2020 startet Aftenposten kampen mot skråsikkerhet i en kampanje der publikum møter en mann som oppsøker fastlegen for å finne ut hvordan han kan bli kurert for sin skråsikkerhet.

 

Nå tar vi konseptet ett steg videre, og vi lanserer: 'De skråsikre': En gjeng med ikke reflekterte og unyanserte folk. De leser bare overskrifter, mener at skråsikkerhet er en livsstil og står 110 prosent for det.

 
 
 

Aftenpostens målgruppe er folk med høyere utdannelse, derfor ønsker vi med denne kampanjen å vise den målgruppen som absolutt ikke leser Aftenposten og aldri kommer til å gjøre det.