Telia

Lanseringskampanje for Telia X

Med det nye abonnementet Telia X kan man surfe og strømme fritt på mobilen – uten å bekymre seg for databruk. – Et paradigmeskifte, sier Telia direktør Håkon Lofthus om lanseringen.

Prosjekt status

Pågående

Samarbeidspartnere

Social Club

År

2019

I følge Lofthus bruker vi stadig mer data på mobilen. For å dyrke interessene våre, holde oss oppdatert, være i kontakt med familie og venner og bli underholdt.

– Telia X er for alle som ønsker frihet og forutsigbarhet, fortsetter han.

For å lansere nyheten har Los & Co laget et filmkonsept for Telia som viser relevante situasjoner som folk kjenner seg igjen i – hvor Telia X passer perfekt.

Sentralt i konseptet står bruken av låta Freedom signert Pharrell Williams.

– Det er mye i den låta som vi vil stå for. Vår «freedom» handler om «feel free», «feel good» og «feel safe». Dette er tre grunnpilarer som vårt nye kommunikasjonkonsept er tuftet på – og som lanseringen av Telia X er en viktig del av. Ingen andre i mobilbransjen gir så mye frihet til kunder som oss etter lanseringen av Telia X, avslutter Lofthus.