Nyheter
Vann- og avløpsetaten tar med seg “Ny vannforsyning til Oslo” og en rekke andre kommunikasjonsoppgaver til Los & Co.
Espen Haugen er ansatt som ny Managing Director for marketingbyrået Los & Co. Han kommer fra Publicis Gruppen, hvor han var leder for strategienheten.
Etter en omfattende byråkonkurranse har kollektivselskapet Brakar valgt Los & Co som reklamebyråforbindelse. Los & Co ble valgt i skarp konkurranse med 17 andre tilbydere, og rammeavtalen varer inntil fire år.
Fra juni 2020 er vi stolte over å kunne si at Los & Co er en Miljøfyrtårnbedrift. Sertifikatet er en anerkjent attest på at virksomheten tar sitt klima- og miljøansvar på alvor.
The Well går en spennende fremtid i møte når spa-fasilitetene skal utvides med eget hotell fra 2021. Målet er å skape en ny nordisk destinasjon. Dette krever en ny byråpartner, og etter en pitch falt valget på Los & Co.
Los & Co fikk en byråinntekt på 90 millioner kroner i 2019. Det er en vekst på 12 prosent fra 2018, og 22 prosent opp fra 2017. Veksten kommer fra økning i strategiske og digitale prosjekter for kunder, både nye og eksisterende.
Vi er stolte over å bli nominert i Grafills Visuelt 2020, kategorien Moving Image, med våre animasjoner for Codan Forsikring. En stor takk til kunde for godt samarbeid. Kåringen finner sted 23. april, ønsk oss lykke til!
I klassen for de største reklamebyråene vant Los & Co i Årets Byrå.
Under utdelingen av ANFO Effekt 2019 ble flere av våre kunder hedret for effektiv merkevarebygging over tid. Vi gratulerer Codan Forsikring, BI og Q-Meieriene Skyr, og er stolte av å ha vært med på laget.
Velkommen til Lillian Ayla Ersoy som Skurets nye digital design lead. Med sine 15 års erfaring innen design, merkevarebygging og digital tjenesteutvikling vil hun styrke teamet vårt ytterligere på digitale designprosesser.
Etter en større anbudsrunde har Renovasjonsetaten valgt Los & Co som samarbeidspartner. Nå skal vi hjelpe Oslos befolkning å bli enda bedre til å kildesortere, et oppdrag som krever både samfunnsforståelse og kreativitet.
En stor informasjonskampanje skal hindre køkaos når Statens vegvesen i 2020 stenger Vålerengtunnelen for rehabilitering. Tidligere har vi håndtert stengingen av Brynstunnelen. Nå skal vi hjelpe traffikanter rundt neste tunnel ut.
Bård Skjørtorp (f.v.) med skurets nyeste medarbeidere: Anja Skistad, Solveig Roggenbihl, Bente Ødegård, Jørgen T. Helland og Karoline Bye Olerud.
Bronsen, i kategorien Leads Performance, ble tildelt for et digitalt leadsprogram som Los & Co har utviklet for EiendomsMegler 1. Juryen mener arbeidet 'bør bli ansett som et best practice-case for eiendomsbransjen'.
Innovasjon Norge har valgt Los & Co og Neue Design Studio som samarbeidspartnere på strategisk design og konseptutvikling for Merkevaren Norge.
Vi ønsker syv nye medarbeidere velkommen: Sophie Moxnes Stabell, Viktor Kruse, Thomas Vedde Kirkeby, Alexander Blomquist, Ingunn Vassvik Michelsen, Mette Løland og Trond Søbstad.
Vi vant 2. plass i kåringen av Årets Byrå for store reklamebyråer i 2019.
I anledning ny regjering, eller rettere sagt nesten ny regjering, har Los & Co i dag laget en dobbeltsides annonse for OneCall som står på trykk i VG og Aftenposten.
Los & Co og GR&EI vant gull sammen i gårsdagens HSMAI-utdeling med kampanjen «48/48» for Hurtigruten Svalbard.
I begynnelsen av desember inviterte vi kunder og samarbeidspartnere til jubileumsfest i Posthallen med å se ti år frem i tid.
Mimiro skal digitalisere norsk landbruk og skape nye muligheter for den norske bonden. Nå velger de Los & Co som sitt kommunikasjonsbyrå.
Cutters velger Los & Co som sitt nye reklamebyrå. Det nye byrået skal hjelpe frisørutfordreren å etablere en enda sterkere merkevare i Norge, og etter hvert også utenfor landegrensene
Christopher Dons er ansatt som ny produsent i Los & Co. Tidligere har Christopher jobbet med blant annet tv-produksjon i TVNorge, undervisning for høgskolestudenter i Sydney og en rekke småprosjekter
Etter en omfattende byråkonkurranse ble det avgjort at Los & Co er Telias nye byråpartner.
I konkurranse med alle de største reklamebyråene i Norge vant Los & Co i Årets Byrå 2018.
Under gårsdagens prisutdeling for Gulltaggen, sikret Los & Co seg tre priser.
Seniorrådgiver Bjørn Kjetil Tønnessen og kundeansvarlige Hanne Skodbo Knudsen og Ingunn Dyrrdal Kristensen går inn på eiersiden i Los & Co.
Kaia Hødnebø Nelson og Martine Rokne er nyansatte i Los & Co, henholdsvis som kundeansvarlig og SEO/SEM-rådgiver.
Los & Co og Neue Design Studio opplever begge økt etterspørsel fra selskaper med internasjonale ambisjoner. Nå forener de krefter for at kundene skal nyte godt av begge byråers spisskompetanse.
Hele fem ganger måtte markedssjef Svein-Arne Vik og resten av teamet fra Nettbuss og Los & Co opp på scenen da HSMAI delte ut priser på vegne av reiselivsbransjen onsdag 10. januar.
Etter en omfattende byråkonkurranse har Lindorff valgt Los & Co som ny byråpartner for de neste årene.
Vi ønsker Anniken Gauslaa og Eva Reppen velkommen til Los & Co. Kombinert har de med seg sterk digital erfaring, CRM-kunnskap og tidligere mediebyråerfaring.