Vinmonopolet:

Vær stolt av den du er. Vis leg.

Samarbeidspartnere:
Aparent
Regi: Kavar Singh

Vinmonopolet inkluderer alle og er opptatt av at alle skal få være den de helst vil være – uansett kjønn, seksuell legning eller etnisitet.

 
 
 

Da oppgaven var å få flere mellom 18 og 25 år til å vise leg, var det denne holdningen vi tok tak i. Vi ville vise at Vinmonopolet sto for noe mer. At de er inkluderende og heier på alle – uansett hvem de er. Og uansett hva folk måtte definere deg som.

 

Løsningen var å filme seks sterke personer mellom 18 og 25 år, som har tatt et tydelig valg om å tørre å være seg selv. De er alle stolte over den de er, det de står for og har oppnådd – uavhengig hva omverdenen måtte mene eller tenke.

 

Vi tror at selskaper som tør å stå for noe, vinner sympati hos folk flest. Dessuten er legitimasjonen selve beviset for at du er du. Kampanjen oppfordrer alle under 25 til å være stolte av den de er og til å vise det frem – i form av å vise leg.